Аутсорсинг персоналу - це висновок співробітника за штат компанії і оформлення його в штат компанії-підрядника, при цьому він продовжує працювати на колишньому місці і виконувати свої колишні обов'язки, але обов'язки роботодавця по відношенню до нього виконує вже компанія-підрядник.
Переваги:
- зниження кількості співробітників в штатному розкладі
- мінімізації фінансової та адміністративної навантаження зі збереженням безпосереднього керівництва персоналом
- зняття з компанії зобов'язань по трудових відносин з працівниками та перекладом юридичної та податкової відповідальності за трудовими відносинами на компанію-аутсорсера
- зниження адміністративних витрат, паперової тяганини
- відсутність необхідності приймати співробітників на випробувальний термін (це дозволяє оцінити кваліфікацію співробітника без прийняття зобов'язань його працевлаштувати)
- збільшення гнучкості і ефективності процесу прийому співробітників при сезонних, тимчасових і проектних роботах
- залучення працівників в регіонах, не відкриваючи представництв і філій компанії