Аутсорсинг персоналу - це висновок співробітника за штат компанії і оформлення його в штат компанії-підрядника, при цьому він продовжує працювати на колишньому місці і виконувати свої колишні обов'язки, але обов'язки роботодавця по відношенню до нього виконує вже компанія-підрядник.

Переваги:

  • зниження кількості співробітників в штатному розкладі
  • мінімізації фінансової та адміністративної навантаження зі збереженням безпосереднього керівництва персоналом
  • зняття з компанії зобов'язань по трудових відносин з працівниками та перекладом юридичної та податкової відповідальності за трудовими відносинами на компанію-аутсорсера
  • зниження адміністративних витрат, паперової тяганини
  • відсутність необхідності приймати співробітників на випробувальний термін (це дозволяє оцінити кваліфікацію співробітника без прийняття зобов'язань його працевлаштувати)
  • збільшення гнучкості і ефективності процесу прийому співробітників при сезонних, тимчасових і проектних роботах
  • залучення працівників в регіонах, не відкриваючи представництв і філій компанії